مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-04-28سياسي

اجرای طرح رتبه بندی معلمان در 8 سال گذشته متوقف بود


برای اجرای این طرح طی 8 سال گذشته هیچ اقدامی انجام نشد و در ماه های پایانی در دولت به اصطلاح تدبیر نمایشی مبنی بر مسیر اجرای رتبه بندی انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گردهمایی بزرگ فرهنگیان با عنوان پیوند با ولایت، پیگیری مطالبات فرهنگیان با حضور یزدی خواه نماینده مجلس و جمعی از معلمان در تالار فرهنگ برگزار شد.

مهدیزاده مدیر یکی از مداری تهران با اشاره به مشکلات اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: برای اجرای این طرح طی 8 سال گذشته هیچ اقدامی انجام نشد و در ماه های پایانی در دولت به اصطلاح تدبیر نمایشی مبنی بر مسیر اجرای رتبه بندی انجام گرفت و دولت قبل در شرایطی دستور اعمال قانون داد که کیفیت آموزشی و هم دغدغه های معیشتی مورد توجه نبود.

وی ادامه داد: این طرح در دولت تدبیر مانند هزاران طرح دیگر رها شده بود و فقط برای اعمال فشار به دولت آقای رییسی در ماه های پایانی دولت قبل مورد توجه قرار گرفت.

این معلم با تاکید بر اینکه مهم ترین برنامه دولت برای فرهنگیان اجرای طرح رتبه بندی است، اظهار کرد: تمام مسئولان برای اجرا طرح نهایت تلاش دارند و چند جلسه برای معلمان برگزار شد که رضایت مندی را خواهیم دید انتظار ما از دولت مردمی اجرای سریع تر طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رتبه بندی معلمان در 8 سال گذشته متوقف بود

اجرای طرح رتبه بندی معلمان در 8 سال گذشته متوقف بود