مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-04-28سياسي

روز قدس مانع از پیشرفت های رژیم صهیونیستی و تقویت مقاومت شده است


ثمره روز قدس این بوده که مانع پیشرفت رژیم صهیونیستی و از سویی دیگر موجب تقویت گروه های مقاومت فلسطینی شده و مانع از دست اندازی اسراییل به سایر کشورها شده است.

- ، حجت الاسلام ناصر رفیعی عصر پنجشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع روزه داران اظهار داشت: در روز قدس یاد مظلومان فلسطین گرامی داشته می شود و این روز یادگار امام راحل است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام نهادند تا امت اسلام برای دفاع از ملت فلسطین در صحنه حاضر شوند.

وی ابراز داشت: ثمره روز قدس این بوده که مانع پیشرفت رژیم صهیونیستی و از سویی دیگر موجب تقویت حماس و گروه های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری شده و مانع از دست اندازی اسراییل به سایر کشورها شده است.

حجت الاسلام رفیعی بیان کرد: ما مخالف یهود و سایر ادیان الهی نیستیم بلکه مخالفت ما با دولت صهیونیستی و اشغالگری های آنان در برابر مردم بی گناه و مظلوم فلسطین است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی ابراز داشت: همه ملت ایران در روز قدس می بایست در این راهپیمایی شرکت کنند و از این طریق باید دین خدا را یاری کرد تا به زودی شاهد خروج مردم مظلوم فلسطین و غزه از زیر یوق ظالمان صهیونیستی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس مانع از پیشرفت های رژیم صهیونیستی و تقویت مقاومت شده است

روز قدس مانع از پیشرفت های رژیم صهیونیستی و تقویت مقاومت شده است