مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-28سياسي

بهزیستی یزد بالغ بر 29 هزار نفر با معلولیت مختلف را حمایت می کند


تاکنون 29 هزار و 945 معلول جسمی حرکتی، ذهنی، حسی (نابینا و ناشنوا)، بیماران روانی مزمن، ضایعه نخاعی و اوتیسم در کل استان شناسایی شده و تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، رضا ابهت ظهر امروز در حاشیه آیین تکریم و معارفه روسای بهزیستی شهرستان ابرکوه با اشاره به افراد تحت پوشش این نهاد، اظهار کرد: شرح وظایف بهزیستی بسیار گسترده و متشکل از پنج معاونت است که چهار مورد آن تخصصی است.

وی افزود: سالمندان بعد از سن 65 سالگی جزء جامعه هدف بهزیستی قرارمی گیرند و در صورت داشتن شرایط لازم در مراکز تحت نظارت بهزیستی و در قالب معاونت توان بخشی به آن ها خدمات ارائه می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی یزد گفت: موضوع رسیدگی به وضعیت زنان سرپرست خانواده و ایتام مربوط در معاونت اجتماعی و آموزش و مشاوره نیز در معاونت پیشگیری بهزیستی انجام می شود.

ابهت ادامه داد: در حوزه معاونت اشتغال و مشارکت های مردمی با شناسایی افراد تحت پوشش و جویای کار، با تشکیل پرونده اشتغال و معرفی به بانک های عامل جهت اخذ وام، اقدامات لازم انجام می شود.

در این آیین تکریم و معارفه، از تلاش های زهره اکرمی ریاست سابق این اداره قدردانی و سید شهاب نجفی به سمت سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ابرکوه منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی یزد بالغ بر 29 هزار نفر با معلولیت مختلف را حمایت می کند

بهزیستی یزد بالغ بر 29 هزار نفر با معلولیت مختلف را حمایت می کند