مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-28بين الملل

«روز قدس» فرصتی برای بازخوانی جنایت های رژیم صهیونیستی


سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بیانیه ای به مناسبت «روز قدس»، این روز را فرصتی برای بازخوانی جنایت های رژیم موقت صهیونیست دانست.

- همدان- سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بیانیه ای به مناسبت روز قدس ، این روز را فرصتی برای بازخوانی جنایت های رژیم موقت صهیونیست دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در بیانیه ای به مناسبت روز قدس، این روز را به عنوان روزی که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعرّض به مسجدالاقصی مورد بازخوانی جهانیان قرار می گیرد، دانست و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار بااهمیت برشمرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: هوالقویُّ العزیز کونوا للظّالمِ خَصماً و لِلمظلومِ عَوناً در گذر آخرین ایام مبارک ماه صیام به آدینه ای رسیده ایم که روز جهانی قدس نام دارد.

قدس سومین حرم شریف جهان اسلام و یکی از شهرهای مقدس جهان، واقع در سرزمین فلسطین است که مهد سه دین آسمانی یهودیت، مسیحیت و اسلام است.

فلسطین در جایگاه ادیان آسمانی، محل ظهور پیامبران الهی، اولین قبله مسلمانان و محل عروج پیامبر (ص) است.

روز قدس هر سال به عنوان روزی که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعرّض به مسجدالاقصی مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روز قدس» فرصتی برای بازخوانی جنایت های رژیم صهیونیستی

«روز قدس» فرصتی برای بازخوانی جنایت های رژیم صهیونیستی