مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-28سياسي

ورامین نیازمند اردوگاه دانش آموزی است


امام جمعه ورامین با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نقش بسزایی در حوزه تعلیم و تربیت دارد گفت: ورامین نیازمند اردوگاه دانش آموزی است.

- ، آیت الله سید مرتضی محمودی ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران که در بیت ایشان برگزار شد، اظهار داشت: خصلت دنیا فریب دهنده است، هر کس که در این دنیا بی نیاز باشد مصون از گناه است، مردم در این دنیا آرامش لازم و کافی را ندارند، نباید خود را فراموش کنیم، باید در مسیر حق قدم برداریم.

وی ادامه داد: نباید فریب مال دنیا را بخوریم، نباید فریب پست و مقام را بخوریم؛ در راستای خدمت به مردم قدم برداریم و رضایت خدا را مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: آموزش و پرورش باید در راستای خدمت به مردم و تعلیم و تربیت فرزندان مردم حرکت کنند؛ آموزش و پرورش نقش بسزایی در حوزه تعلیم و تربیت دارد.

محمودی یادآور شد: دشت ورامین با جمعیت 120 هزار نفری در حوزه دانش آموز نیازمند اردوگاه دانش آموزی است، باید این اردوگاه راه اندازی شود.

امام جمعه ورامین بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان پسرانه از مطالبات مردم ورامین است، ورامین در گذشته مرکز تربیت معلم پسران را داشته ولی متأسفانه تعطیل شده و نباید این منطقه فاقد دانشگاه فرهنگیان پسرانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین نیازمند اردوگاه دانش آموزی است

ورامین نیازمند اردوگاه دانش آموزی است