مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-04-28سياسي

موضع گیری درست روحانیون در مسائل مختلف موجب خشم دشمنان می شود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: موضع گیری درست روحانیون در مسائل مختلف موجب خشم دشمنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپو ررییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در یادواره شهدای استان کردستان که ظهر امروز در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد شهدا باید زنده و جاوید بماند چون عزت و امنیت و ناموس این کشور مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مجاهدت شهدا و ایثارگران نبود انقلاب اسلامی پیروز نمی شد در این کشور و این مملکت در نظام 2500 ساله شاهنشاهی ظالمانی بر این کشور حکومت می کردند که به مردم خود ظلم می کردند و اما در مقابل اجانب نوکران حلقه به گوش بودند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه ایمان، خداباوری و مجاهدت مردان بزرگی است که از مرگ نهراسیدند و به مصاف با ظالمان و مستکبران رفتند و مجاهدانه جنگیدند.

وی با بیان اینکه نقش عالمان و فرهیختگان و روحانیون به عنوان هدایتگران جامعه نقش بسیار مهم و تاثیرگذار بود، گفت: امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی زمانی که این پرچم مبارزه را بلند کردند نه تنها در مقابل شاه در برابر ابرقدرت های شرق و غرب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری درست روحانیون در مسائل مختلف موجب خشم دشمنان می شود

موضع گیری درست روحانیون در مسائل مختلف موجب خشم دشمنان می شود