مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-04-28اقتصادي

زیرساخت های بازارچه مرزی «شیخ صله» مناسب نیست


زیرساخت های بازارچه مرزی شیخ صله جوابگوی وضع موجود و پتانسیل این بازارچه نیست و تا زیرساخت های فراهم نشود نمی توانیم روند صادرات و واردات را افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرامرز باوندپور فرماندار ثلاث باباجانی در جلسه ساماندهی پایانه مرزی شیخ صله که با حضور دستگاه ها و نهادهای متولی بازارچه مرزی در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت کنونی شیخ صله زیبنده یک مرز نیست و باید رویکردها به سمت مردم محوری سوق داد.

وی گفت: رویکرد کاری ما منافع مردم است و نمی شود در این مقوله سکوت کرد و ما به عنوان نماینده حاکمیت فقط دغدغه رفع مشکلات مردم را داریم.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: جهت واقعی کردن تعداد کارگران بازارچه، پایش کارت کارگری را در دستور کار قرار داده ایم و در این راستا لیست پایش شده برای استعلام ظرف مدت 20روز تهیه خواهد گردید وی یادآور شد: زیرساخت های بازارچه مناسب نیست و دستگاه های متولی به وظیفه خدمت رسانی خود عمل کنند و در این حوزه کاستی های بوده که باید جبران شود و توقعات مردم بحق و منطقی است چرا که زیرساخت های بازارچه مرزی شیخ صالح جوابگوی وضع موجود و پتانسیل این بازارچه نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: دستگاه های بهره بردار در بازارچه باید خدمات رسانی را به سمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های بازارچه مرزی «شیخ صله» مناسب نیست

زیرساخت های بازارچه مرزی «شیخ صله» مناسب نیست