مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-28اقتصادي

افتتاح دو خط تولید بازدید کارخانه «وارنا» با حضور رییس کل دادگستری استان تهران


با حضور رییس کل دادگستری استان تهران و مسوولان شهرستان ورامین خط تولید بستنی و کره در کارخانه شیر وارنا در ورامین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، صبح امروز علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران، شمس رییس دادگستری شهرستان ورامین، درویشی فرماندار ورامین و سایر مسوولان از خطوط تولید شیر وارنا که چند ماه پیش افتتاح و به بهره برداری رسیده بود بازدید کردند.

کارخانه شیر وارنا به خاطر مشکلات مالی، بدهی به بانک ها از چرخه تولید خارج شده بود و بانک ها قصد توقیف و فروش این شرکت را داشتند تا اینکه با ورود به موقع دستگاه قضایی و با پیگیری مسئولان شهرستان کارخانه شیر وارنا مجدد به چرخه تولید بازگشت.

با افتتاح و بهره برداری از خط تولید بستنی و کره که با حضور رییس کل دادگستری و مسئولان شهرستان ورامین انجام شد برای 30 نفر از جوانان اشتغالزایی مستقیم ایجاد شد.

  مطالبات بستانکاران کارخانه شیر وارنا پرداخت خواهد شد علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید از خطوط تولید کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: در حال حاضر 130 نفر کارگر به طور مستقیم و 200 نفر به طور غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو خط تولید بازدید کارخانه «وارنا» با حضور رییس کل دادگستری استان تهران

افتتاح دو خط تولید بازدید کارخانه «وارنا» با حضور رییس کل دادگستری استان تهران