مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-04-28سياسي

مدیر جدید تعاون روستایی کردستان معرفی شد


طی مراسمی و با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کردستان، بهرام کوشکی به عنوان مدیر تعاون روستایی استان معرفی شد.

- ، حجت السلام و المسلمین ورمقانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کردستان روز پنج شنبه در این مراسم اظهار کرد: تعاون و همکاری بیشتر و مؤثرتر با سازمان جهاد کشاورزی، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی در بخش تعاونی ها، فعال کردن هر چه بیشتر تعاونی های بخش کشاورزی و ارتقا آنها، گسترش و توانمندسازی اتحادیه ها از نظر دانش، امکانات، توان مالی و نیروی انسانی از جمله مواردی است که از مدیر تعاون روستایی انتظار عملی کردن آن را داریم.

عبدالله رشیدی پور معاون مدیریت و توسعه نیروی انسانی استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: نقش تعاون روستایی خدمات رسانی بی واسطه و بی منت به مردم است، مردمی که محصولات استراتژیک و محصولاتی که با زندگی انسان سر و کار دارد عرضه می کنند.

وی افزود: نقش دیگر تعاون روستایی برداشتن واسطه و دلالی و از بین بردن بازار دلالان است.

رشیدی پور خاطرنشان کرد: متأسفانه محصولی که تولید می شود تا وقتی که به دست مصرف کننده می رسد با افزایش سرسام آور قیمت مواجه می شود و این امر به دلیل حضور واسطه هاست لذا تعاون روستایی می تواند با حذف این واسطه ها، محصولات با قیمت پایین تر را در اختیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید تعاون روستایی کردستان معرفی شد

مدیر جدید تعاون روستایی کردستان معرفی شد