مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-04-28سياسي

مقام یمنی: ائتلاف سعودی از فرصت سوزی پشیمان خواهد شد


عضو هیئت مذاکره کننده انصار الله یمن با اشاره به کارشکنی های سعودی ها در مسیر مذاکرات گفت که ائتلاف سعودی برای از دست دادن فرصت هایش، پیشیمان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالملک العجری  عضو هیئت مذاکره کننده انصار الله یمن با انتقاد از کارشکنی ها و بهانه تراشی های ائتلاف سعودی در مسیر آتش بس و مذاکرات گفت: ائتلاف سعودی، آتش بسی مانند گاو بنی اسراییل می خواهد.

مجموعه گفت وگوهایی بی پایان.

وی با اشاره به مانع تراشی ائتلاف سعودی در رفع ممنوعیت پروازهای فرودگاه صنعاء گفت که طبق توافق حاصله، این پروازها شامل تنها 16 پرواز به مقصد دو کشور همپیمان سعودی بود و ذینفعان آن، بیماران و دانشجویان بودند.

این امتیازدهی تنها برای اتمام حجت بود.

العجری افزود: مردم ما شهادت می دهند که رنج آن ها به حدی رسیده که گویی صفت شهروندی آن هایی که خارج از مناطق اشغالی ائتلاف سعودی به سر می برند، سلب شده است.

اما ما به شما وعده می دهیم که آن ها (ائتلاف سعودی و همپیمانانش)، به اذن الهی برای از دست دادن هر فرصتی [ در روند گفت وگو] پشیمان خواهند شد.

چند روز پیش، یوسف الفیشی از رهبران انصارالله یمن نیز در واکنش به کارشکنی های مستمر ائتلاف سعودی در جریان آتش بس دوماهه اعلامی از سوی سازمان ملل، به ریاض هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی: ائتلاف سعودی از فرصت سوزی پشیمان خواهد شد

مقام یمنی: ائتلاف سعودی از فرصت سوزی پشیمان خواهد شد