مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-04-28سياسي

عباس عبدی: مشکل سفر خانواده قالیباف، خرید نیست؛ تعارض میان ادعا و زندگیشان است


صاحبان قدرت به صورت پیش فرض پذیرفته اند که وقتی وارد قدرت می شوند باید مشمول شفافیت باشند و اگر نشد، افشاگری شامل حال آنها می شود.

- صاحبان قدرت به صورت پیش فرض پذیرفته اند که وقتی وارد قدرت می شوند باید مشمول شفافیت باشند و اگر نشد، افشاگری شامل حال آنها می شود.

یک تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه افشاگری باید ابتدا تبدیل به آگاه سازی علیه فرایندهایی باشد که فسادآفرین است، گفت: باید همه مردم و گروه ها و جناح ها برای باشند و اگر نشد افشاگری شامل حال آنها می شود.

وی درباره موضوع سفر خانواده رییس مجلس و افشای آن در فضای مجازی تصریح کرد: در این موضوع به معنای حقوقی فسادی رخ نداده است و کسی متعرض اتهام فساد قانونی در ماجرای خانواده آقای قالیباف نیست، ولی خوب این کار جالبی نیست برای هیچ کس چه رسد به منصوبین حکومتی که در این وضعیت و در ماه رمضان به ترکیه بروند و خرید کنند.

وی افزود: مشکل اصلی این خرید نیست، بلکه تعارض میان انتظاراتی است که از مردم دارند و شعارهایی که می دهند با واقعیت و رفتار عملی خودشان .

عبدی افزود: فرض کنیم اگر خانواده هاشمی این کار را کرده بود باز هم مردم خوششان نمی آمد، ولی اهمیتی هم پیدا نمی کرد، چون آنها تعارضی میان ادعاهایشان و زندگی خود ندارند و می گویند همین نوع زندگی را داریم، ولی نمی شود که شعار علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس عبدی: مشکل سفر خانواده قالیباف، خرید نیست؛ تعارض میان ادعا و زندگیشان است

عباس عبدی: مشکل سفر خانواده قالیباف، خرید نیست؛ تعارض میان ادعا و زندگیشان است