مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 22:322022-04-27اقتصادي

اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان سمنان در اولویت باشد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان با کاهش فاصله دانشگاه و صنعت از طریق سرمایه گذاری، در اولویت مسئولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های استان سمنان به میزبانی سالن شهید پازوکی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به نقش دانشگاه ها در تولید علم، بیان کرد: باید کاربرد علم در صنعت و تولید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان در با کاهش فاصله دانشگاه و صنعت از طریق سرمایه گذاری، در اولویت مسئولان باشد، تاکید کرد: جذب سرمایه گذاران و حضور بخش کشاورزی و صنعت می تواند زمینه ساز اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان در بخش های مختلف شود.

ضرورت توجه به هویت بخشی امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه مسئولیت پذیری هدفمند از جمله مهمترین راهبردهای دانشگاه ها و مؤسسات علمی باشد، گفت: در این زمینه توصیه ما این است که دانشگاه های استان با هم اندیشی و احصای اهداف خود به سمت دستیابی به هدف و حل معضلات جامعه اسلامی گام بردارند مطیعی با اشاره به نشاط علمی در بین دانشجویان و دانش آموزان با حضوری شدن مراکز آموزشی در سراسر استان سمنان، بیان داشت: باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان سمنان در اولویت باشد

اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان سمنان در اولویت باشد