مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-04-27اقتصادي

تنها خط تولید آکریلیک کشور بعد از سال ها به مدار تولید بازگشت


خط تولید کارخانه آکریلیک (2) شرکت پلی اکریل ایران امروز پس از چندسال وقفه در تولید به تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین کمیلی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در آیین راه اندازی مجدد خط تولید کارخانه آکریلیک (2) اظهار کرد: فعالیت های شبانه روزی و تلاش های جهادی مدیریت مجموعه پلی اکریل بسیار جای تشکر دارد و با اینکه بیش از 50 درصد از سهام مجموعه پلی اکریل، سهام خرد است و تعداد زیادی سهامدار خرد دارد، در این چند سال گذشته این مجموعه متضرر بودند.

وی بابیان اینکه زمانی شرکت پل اکریل، نگین نساجی خاورمیانه بود است، گفت: این مجموعه در دهه گذشته تحت فشارهای زیادی بود که امروز به برکت ماه رمضان، به لطف خدا و به همت مدیران جدید و عزیزانی که در رأس کار قرار گرفتند و حمایت استانداری اکنون شاهد شروع شکوفایی مجدد این مجموعه هستیم.

کمیلی در ادامه گفت: شرکت پلی اکریل اکنون توانسته به جایگاهی اصلی خود که داشته است بازگردد و مجموعه پلی اکریل و خط آکریلیک و تولید آکریلیک در خاورمیانه بی نظیر است و تنها مجموعه است که این تولید را در ایران دارد و برای ملت ایران باعث افتخار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در مجموعه اداره صمت استان اصفهان و اداره صمت شهرستان مبارکه همیشه در خدمت عزیزان بودیم و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها خط تولید آکریلیک کشور بعد از سال ها به مدار تولید بازگشت

تنها خط تولید آکریلیک کشور بعد از سال ها به مدار تولید بازگشت