مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-04-27سياسي

فرمانده سپاه امام سجاد(ع): عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی است


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی است و برای تحقق آن باید همه در راه نقش آفرینی کنیم تا این امر مهم محقق شود تا موجب رفع دغدغه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی مراسمی با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و با حضور سردار فرماندهی سپاه امام سجاد (ع)، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و جمع دیگری از مسوولین استانی از کارفرمایان، کارگران، مدیران و فرماندهان بسیج عرصه کار و تلاش هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

 سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد:  بسیج کارگران و کارخانجات حمایت هایی را از اقشار محروم جامعه در حد توان خود داشته است.

  وی در ادامه افزود: 12 مرحله توزیع کمک های مومنانه، کمک به امر ازدواج آسان جوانان با اهدا جهیزیه، توجه به منازل تخریب شده مردم در اثر وقوع سیل و زلزله و.

همه اینها بخشی از حمایت های است که با پیشتیبانی و مشارکت شرکت ها و صنایع صورت گرفته است.

   فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردنده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه امام سجاد(ع): عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع): عمل به شعار سال یک تکلیف شرعی است