مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-04-27سياسي

وزیر کار: حل مساله «اشتغال جوانان» در اولویت برنامه های دولت قرار دارد


وزیر کار در ناحیه شهری مهرگان گفت: موضوع اشتغال و رفع این دغدغه مهم جوانان، در دستور کار و اولویت برنامه های دولت قرار دارد و ما تمام توان خود را برای تحقق آن به کار می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین؛ حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع مردم شهرک مهرگان گفت: مهرگان با تراکم جمعیتی بالا نیازمند نگاه ویژه به خصوص در حوزه اشتغال و حمل و نقل عمومی بوده که قطعا برای حل مشکلات این شهرک تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: موضوع اشتغال و رفع این دغدغه مهم جوانان در دستور کار و اولویت برنامه های دولت قرار دارد و ما تمام توان خود را برای تحقق آن به کار می گیریم.

در ادامه تعدادی از جوانان شهرک مهرگان به تعطیلی کارخانه تولی پرس اشاره نموده و از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی درخواست پی گیری برای راه اندازی مجدد این شرکت را داشتند.

عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیستمین سفر رییس جمهوری به استان قزوین به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور به شهرستان البرز اعزام شده تا در جریان مشکلات این شهرستان صنعتی استان قرار بگیرد.

گفتنی است عبدالملکی در ابتدای سفر با حضور در مزار شهدای گمنام پارک بهشت ناحیه شهری مهرگان با مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: حل مساله «اشتغال جوانان» در اولویت برنامه های دولت قرار دارد

وزیر کار: حل مساله «اشتغال جوانان» در اولویت برنامه های دولت قرار دارد