مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-04-27بين الملل

نامه دیپلمات های سابق اروپایی درباره برجام


در برهه ای که همکاری فرا آتلانتیک برای پاسخگویی به تهاجم روسیه به اوکراین، حیاتی تر شده است، اینکه رهبران آمریکا و اروپا اجازه دهند فرصت جلوگیری از بحرانی هسته ای در خاورمیانه از دست رود، - اشتباه بزرگی خواهد بود.

بیش از 40 تن از دیپلمات های سابق اروپایی در نامه ای سرگشاده، خواستار احیای برجام و انعطاف پذیری طرفین مذاکره نسبت به موضوعات مختلف شدند و از ایران و آمریکا خواستند به مذاکرات از دریچه یک نتیجه موفقیت آمیز بنگرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه تارنمای موسسه گروه بین المللی بحران ، در این نامه که اعضای شبکه رهبری اروپا، اعضای هیات مدیره گروه بین المللی بحران و اعضای شورای اروپا در روابط خارجی ذیل آن را امضای کردند، آمده است: بدین وسیله ابراز نگرانی می کنیم که مذاکرات برای بازگرداندن پایبندی ایران به برجام و بازگشت آمریکا به آن ظاهرا وارد دوره ای از توقف شده است که تهدیدی برای خنثی کردن پیشرفت واقعی و خوشایند ماه های اخیر به سوی بازگرداندن موفقیت ها در زمینه عدم تکثیر هسته ای که برای صلح و امنیت بین المللی حیاتی است، ایجاد می کند.

این نامه در ادامه حاکی است: در برهه ای که همکاری فرا آتلانتیک برای پاسخگویی به تهاجم روسیه به اوکراین، حیاتی تر شده است، اینکه رهبران آمریکا و اروپا اجازه دهند فرصت جلوگیری از بحرانی هسته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دیپلمات های سابق اروپایی درباره برجام

نامه دیپلمات های سابق اروپایی درباره برجام