مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-04-27دانش

افتتاح مرکز آموزش زبان فارسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد


مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با هدف آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان، راه اندازی شد.

- به نقل از واحد علوم و تحقیقات، ناصر مریوانی، رییس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (اتباع) در این واحد دانشگاهی در رابطه با اهمیت این مرکز گفت: با توجه به اهمیت زبان فارسی در طول تاریخ و استقبال شمار زیادی از دانشجویان غیر فارسی زبان از کشورهای همجوار، به ویژه کشورهای عربی، با عنایت به ظرفیت های موجود در واحد علوم و تحقیقات، ضرورت احداث چنین مرکزی برای آموزش زبان فارسی در این واحد به شدت احساس می شد.

وی ادامه داد: در این راستا برای نخستین بار و با تلاش مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و به خصوص حمایت های دکتر صباغ زاده قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات، این مهم آغاز شد.

مریوانی با بیان این مطلب که با یادگیری زبان، دانشجو بی واسطه و بدون نیاز به کارگزار، امور اداری و تحصیلی خود را شخصا پیگیری و انجام می دهد، گفت: آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان در ابتدای ورود به دانشگاه و قبل از اشتغال به تحصیل در رشته های مختلف واحد، همچنین آشناشدن با زبان فارسی و منابع غنی آن در علوم مختلف، آشنایی با فرهنگ ایران زمین و ایجاد سفیران فرهنگی برای کشور از جمله اهداف این مرکز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز آموزش زبان فارسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

افتتاح مرکز آموزش زبان فارسی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد