مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-27سياسي

گردهمایی شاعران همدانی به مناسبت روز قدس


رییس حوزه هنری استان همدان از برگزاری گردهمایی شاعران همدانی به مناسبت روز قدس خبر داد.

- ، محمدمهدی سموات با بیان اینکه برنامه عصر شعر با حضور شاعران برتر و دغدغه مند استان برگزار خواهد شد، گفت: در این عصر شعر که با حضور بیش از 30 شاعر برگزار می شود اشعاری با موضوعات قدس، فلسطین، ایران هسته ای، روایت فتح و امام حسن (ع) قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کتاب گاهی به تو فکر می کنم شامل رباعیاتی از 37 شاعر استان همدان است، گفت: این مجموعه شامل گزیده ای از رباعیات شاعران متولد 1357 به بعد استان همدان است که به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری همدان و با کوشش حجت یحیوی جمع آوری شده است که پنج شنبه 8 اردیبشهت ماه سال جاری در برنامه عصر شعر رونمایی می شود.

رییس حوزه هنری استان همدان، کتاب گاهی به تو فکر می کنم را شصت و نهمین اثر مکتوب و هفتمین مجموعه شعر حوزه هنری استان اعلام کرد و گفت: این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر در تیراژ 1250 نسخه و 106 صفحه روانه بازار کتاب شده است.

سموات، تعامل هنرمندان در رشته های مختلف هنری را الهام بخش یکدیگر دانست و تصریح کرد: در این برنامه ورکشاپ های هنری در رشته های خوشنویسی، تذهیب، نقاشی نیز برگزار و از آثار تولیدی در این برنامه، نمایشگاهی نیز برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی شاعران همدانی به مناسبت روز قدس

گردهمایی شاعران همدانی به مناسبت روز قدس