مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-04-27ورزشي

مربی فولاد: همه ایران را سوپرایز کردیم / صعود نوش جان مردم خوزستان


میزبانی عربستان خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم اما این که هر 4 روز یک بار بازی می کردیم، با توجه به گرمای هوا شرایط را سخت کرده بود - میزبانی عربستان خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم اما این که هر 4 روز یک بار بازی می کردیم، با توجه به گرمای هوا شرایط را سخت کرده بود مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرزوی ما تنها صعود به مرحله بعدی این رقابت ها نبود بود و از الان به موفقیت های بیشتری برای فوتبال ایران فکر می کنیم.

حسین کعبی در گفت و گو با ایسنا درباره صعود فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی های خیلی خوبی بود و به نظرم در این تورنمنت تیم های خیلی خوبی شرکت داشتند و شاید هیچ کس نمی توانست باور کند که در این گروه سخت، فولاد به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کند ولی خدا را شکر با بازیکنان خوبی که ما داشتیم به موفقیت رسیدیم.

وی ادامه داد: به نظر من تیم فولاد با عملکرد خوبش و بازی زیبای بازیکنانش، کل فوتبال ایران را سوپرایز کرد و در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیز اتفاقات خوبی برای فولاد خواهد افتاد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به این که گروه ما گروه سختی بود خیلی ها می گفتند شاید فولاد نتواند صعود کند ولی با تلاشی که داشتیم به این موفقیت رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی فولاد: همه ایران را سوپرایز کردیم / صعود نوش جان مردم خوزستان

مربی فولاد: همه ایران را سوپرایز کردیم / صعود نوش جان مردم خوزستان