مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-04-27حوادث

فلج شدن و مرگ سرانجام تلخ خرسی که به روستا نزدیک شد/ خرس قهوه ای را چطور کشتند؟


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل به تشریح نحوه حمله به خرس قهوه ای در یکی از روستاهای شهرسان نمین کرد و اعلام کرد: خرس قهوه ای برای یافتن غذا به مناطق مسکونی آمده بود که با تراکتور زیر گرفتند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست فارس، روز یکشنبه شاید روز سیاهی برای حیات وحش ایران در سال و قرن جدید بود.

تلف شدن یک پلنگ به دلیل ورودش به محیط شهری، قائمشهر با شلیک ماموران سازمان حفات محیط زیست باعث شوکه شدن دوستداران محیط زیست شد و ساعاتی بعد خبر حمله به خرس قهوه ای از طریق زیرگرفتن با تراکتور که به احتمال بسیار قوی جهت یافتن مواد غذایی و تغذیه از آنها از زیستگاه خود خارج شده و به مناطق مسکونی اطراف جذب شده بود، دلهای بسیاری را به درد آورد و نشان داد که نه تنها عموم مردم برای مواجهه با حیات وحش آموزش های لازم را ندیده اند که مسئولان و دستگاه های مرتبط نیز هنوز نحوه مدیریت بحران در  زمان مواجهه با حیات وحش را ندارند.

در این میان مسئولان استانی به دلیل رسانه ای شدن دو اتفاق دردآور و شکل گیری یک مطاله عمومی برای پاسخگویی دستگاههای مسئول از سوی رییس سازمان حفاظت محیط زیست ملزم به ارائه گزارش شدند.

علی سلاجقه از سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل خواست  ظرف مدت 24 ساعت درباره دلایل وقوع، اقدامات صورت گرفته و تخلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلج شدن و مرگ سرانجام تلخ خرسی که به روستا نزدیک شد/ خرس قهوه ای را چطور کشتند؟

فلج شدن و مرگ سرانجام تلخ خرسی که به روستا نزدیک شد/ خرس قهوه ای را چطور کشتند؟