مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-27سياسي

جهان آماده گفتگو پیرامون جهان پسا اسراییل و رژیم اشغالگر است


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در ضیافت افطاری این کمیته گفت: جهان آماده گفتگو پیرامون جهان پسا اسراییل و رژیم اشغالگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر آیت الله محمدحسن اختری در مراسم افطاری که کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با حضور جمعی از شخصیت ها، چهره ها، گروه ها، فعالان و حامیان فلسطین و محور مقاومت در باشگاه فرشته نهاد ریاست جمهوری برگزار کرد، اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال در این سال وعده نابودی اسراییل و پیروزی مظلومان و مستضعفان بر اساس فرموده خداوند متعال تحقق یابد و فلسطینیان مبارز و مقاوم به پیروزی برسند و سرزمین های اسلامی واقعاً در قالب اسلامیت و نظام های اسلامی قرار بگیرد.

وی افزود: جلساتی را کمیته فلسطین در طول این سال ها و ایام و به خصوص در دولت مبارک آقای رییسی برگزار کردیم و با توجه به اینکه در آستانه روز جهانی قدس هستیم.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با بیان اینکه باید برگزاری باشکوه روز جهانی قدس و خدماتی که می توانیم داشته باشیم همفکری کنیم، تصریح کرد: امیدواریم این روز با عظمت برگزار شود و برنامه های خوب و پیام های خوبی برای فلسطینیان مقاوم و مبارز باشد برای اینکه بدانند چقدر مردم پشتیبان، طرفدار، دوستدار آنها هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان آماده گفتگو پیرامون جهان پسا اسراییل و رژیم اشغالگر است

جهان آماده گفتگو پیرامون جهان پسا اسراییل و رژیم اشغالگر است