مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-27پزشكي

زالی: تزریق دوز سوم را جدی بگیرید/ کاهش تعداد بستری های کرونا


فرمانده ستاد مبارزه با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه تعداد بستری های کرونا به پایین ترین میزان خودش در طول چهار هفته اخیر رسیده، عنوان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی در برنامه طبیب اعلام کرد: در حال حاضر شرایط تهران در حوزه کرونا و به ویژه اومیکرون شرایط با ثباتی است و تقریبا بیماران بستری ما در طول چهار هفته اخیر به پایین ترین میزان خودش رسیده است.

وی در مورد تعداد فوتی ها در استان تهران نیز گفت: میزان مرگ و میر در سطح استان نیز حدود چهار، پنج نفر بیشتر نیست و این افراد عمدتا جزء افرادی بودند که از قبل در بخش های مراقبت های ویژه بستری بودند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه به وضعیت واکسیناسیون در استان تهران اشاره و عنوان کرد: در حوزه واکسیناسیون نیز ما به رقم 26 میلیون دوز در استان تهران نزدیک می شویم، تا به حال حدود 10 میلیون و 900 نفر دوز اول و 9 میلیون 800 هزار نفر دوز دوم را دریافت کردند.

زالی همچنین یادآور شد: اما برای دوز سوم هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم، زمان تزریق دوز دوم در استان تهران به گونه ای بوده که الان حدود چهار تا شش ماه از آن می گذرد و سطوح آنتی بادی افرادی که تنها تا دوز دوم تزریق کردند کاهش پیدا کرده، لذا توصیه ما این است که افراد برای دوز سوم مراجعه کنند و آن را جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: تزریق دوز سوم را جدی بگیرید/ کاهش تعداد بستری های کرونا

زالی: تزریق دوز سوم را جدی بگیرید/ کاهش تعداد بستری های کرونا