مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-04-27سياسي

کارگر نماد توسعه و تعالی کشور است


روز کارگر که فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاش های قشر زحمتکش و پرتلاش کارگران است، به معنای دیگر نماد توسعه و تعالی کشور نیز محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته کارگر در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت این شهرستان، اظهار کرد: امسال به نام تولید با دو مؤلفه اشتغال آفرین و دانش بنیان نامگذاری شده و کارگران از عوامل مهم تحقق این شعار به شمار می روند که باید به نیازهای آنان توجه شود.

وی گفت: مسئله تولید مورد تأکید مقام معظم رهبری است و دستگاه های دولتی این موضوع را نه صرف یک شعار بلکه به عنوان یک فرمان و حجت شرعی باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار قرچک افزود: یک ضلع حوزه تولید به مسئله کار و کارگر برمی گردد؛ اهمیت کارگر را در کلام بزرگان شنیده ایم و همه تأکید دارند کشور برای دستیابی به رونق اقتصادی به معنای واقعی باید به قشر کارگر توجه داشته باشد.

فاتحی نژاد بیان کرد: برخورداری از امتیازات حقوقی شایسته، تکریم و ارتقای عزت کارگران، ترویج فرهنگ کار، امنیت شغلی و معیشت کارگران باید دنبال شده و مسئولان نیز باید نسبت به این موارد احساس وظیفه کنند.

وی عنوان کرد: دولت سیاست های کلانی در حوزه اشتغال، حمایت از تولید، حمایت از کارگران و بازنشستگان و رفاه اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر نماد توسعه و تعالی کشور است

کارگر نماد توسعه و تعالی کشور است