مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-04-27اقتصادي

حاضر به مخدوش کردن همدلی در فارس نیستم


استاندار فارس بزرگ ترین دلیل موفقیت ها را همدلی و همزبانی ارکان های حاکمیت عنوان کرد و گفت: به هیچ قیمتی حاضر به مخدوش کردن این همدلی نیستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، افزود: هر هفته جلسه شورای سرمایه گذاری و کارگروه رفع موانع تولید در استانداری فارس برگزار می شود تا از مشکلات بنگاه های اقتصادی گره گشایی شود.

ایمانیه با بیان اینکه پنجره واحد در بخش های مختلف ایجاد شده است، گفت: در شهرک های صنعتی نیز برای راحتی بخش خصوصی و صنعتگران، پنجره واحد متمرکز ایجاد خواهد شد.

استاندار فارس مشکلات مختلف دستگاه های اجرایی در شهرستان ها را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا شهرستان ها به تدریج دارای پنجره واحد شوند و شاهد کاهش رفت و آمد به مرکز استان باشیم.

او، حمایت از راه اندازی کارخانجات تعطیل را جزو اولویت های استان دانست و تاکید کرد: تا 15 اردیبهشت ماه اداره کل صمت و شرکت شهرک های صنعتی فارس لیست صنایعی که نیمه تمام مانده و یا تعطیل شده اند را از طریق رسانه ها و بیلبوردها معرفی و فراخوان عمومی برای سرمایه گذاری اعلام خواهد کرد.

ایمانیه تصریح کرد: با تلاش های مجدانه دستگاه های اجرایی، امسال شاهد بزرگترین جهش در صنعت فارس خواهیم بود و تکمیل صنایع نیمه کاره باعث تسریع در رشد و توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاضر به مخدوش کردن همدلی در فارس نیستم

حاضر به مخدوش کردن همدلی در فارس نیستم