مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-04-27سياسي

انتشار کتاب اسپانیایی «فلسطین» از نویسنده برزیلی و اهدای آن به رهبر انقلاب


یک نویسنده برزیلی ضمن ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری، کتاب خود را با عنوان «فلسطین: از اسطوره سرزمین موعود تا سرزمین مقاومت» به ایشان اهدا کرد.

- یک نویسنده برزیلی ضمن ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری، کتاب خود را با عنوان فلسطین: از اسطوره سرزمین موعود تا سرزمین مقاومت به ایشان اهدا کرد.

فرهاد فلاح مدیر انتشارات بین المللی اسپانیایی زبان فانوس دریایی در گفت وگو با مقام معظم رهبری مالکیت سرزمین های اشغالی را برای فلسطینیان به اثبات برساند و شبهات تاریخی و رسانه ای که در این زمینه مطرح می شود را پاسخ بدهد.

مدیر انتشارات اسپانیایی زبان فانوس دریایی در ادامه خاطر نشان کرد: نویسنده این اثر طی نگارش نامه ای و ارسال آن به حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) این اثر را به ایشان اهدا کرده است.

مشروح متن نامه این نویسنده اسپانیایی به این شرح است: به نام خداوند بخشنده و مهربان تقدیم به رهبر عزیز جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید علی حسینی خامنه ای این نسخه از کتابم را به شما تقدیم می کنم: فلسطین: از اسطوره سرزمین موعود تا سرزمین مقاومت.

کار حضرتعالی و آیت الله سید روح الله موسوی خمینی، منبع و منشأ الهام بخش بزرگی است، زیرا دو رهبر جهانی هستید که زندگی خود را وقف عدالت و احترام به حقوق بین المللی فلسطین می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب اسپانیایی «فلسطین» از نویسنده برزیلی و اهدای آن به رهبر انقلاب

انتشار کتاب اسپانیایی «فلسطین» از نویسنده برزیلی و اهدای آن به رهبر انقلاب