مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-04-27سياسي

روز قدس روز بیداری مسلمانان و فریاد حق خواهی و صف بندی حق و باطل است


تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان در بیانیه ای من دعوت از مردم برای شرکت در ارهپیمایی روز قدس تاکید کرد؛ روز قدس روز بیداری مسلمانان و حیات اسلام و مقابله مستضعفان با مستکبران و فریاد حق خواهی و صف بندی حق و باطل و روز امنیت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، تشکل های اسلامی دانشگاهیان انقلابی لرستان در دعوت برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛ پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله: هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهی کسی از مسلمانان را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.

اصول کافی ،ج2 ،ص164 رژیم جعلی و بی ریشه و غاصب و سرطانی اسراییل توسط استعمارگران انگلیسی و آمریکایی ، برای مقابله با جهان اسلام تأسیس و تداوم یافت، لذا رییس جمهور کنونی آمریکا قبلاً ضمن حمایت فراوان از این رژیم کودک کش گفته بود : اگر اسراییل نبود ما باید اسراییلی می ساختیم تا حامی منافع ما در منطقه باشد .

اما ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس باعث شد تا مبارزه با تجاوز و اشغال گری و کشتار مردم بی گناه فلسطین و نیز هجمه قدرتهای خونخوار و اسلام ستیز غربی، به خواسته عمومی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده و آن ها را از خواب غفلت بیدار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس روز بیداری مسلمانان و فریاد حق خواهی و صف بندی حق و باطل است

روز قدس روز بیداری مسلمانان و فریاد حق خواهی و صف بندی حق و باطل است