مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-04-27سياسي

ضرورت شناسایی و کنترل عوامل خطر در محیط کار/ اهمیت سلامت شاغلین


وزیر بهداشت در پیامی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، بر نقش بسیار مهم و کلیدی مشارکت همه جانبه ذی نفعان در مقوله تأمین، - حفظ و ارتقای سلامت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی، در این پیام عنوان داشت: فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای مصادف با 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) را با قدردانی و ارج نهادن به زحمات تمامی تلاش گران، دست اندرکاران، بازرسان، کارشناسان و اعضای هیأت علمی بهداشت حرفه ای در عرصه های مختلف گرامی می داریم.

سازمان بین المللی کار با اعلام شعار برای تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای بیایید با همدیگر کار کنیم نقش بسیار مهم و کلیدی مشارکت همه جانبه ذی نفعان در مقوله تأمین، حفظ و ارتقای سلامت شاغلین را یادآور شده است.

از آنجا که حفظ و ارتقای سلامت نیروی کار کشور از طریق تأمین بهداشت کار، پیشگیری از حوادث و بیماری های شغلی از اهداف توسعه پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، شناسایی و کنترل خطرات شغلی در محل کار اهمیت به سزایی داشته و در این راستا توسعه سیستم های ایمنی و بهداشت حرفه ای در محل های کاری می تواند زیربنای نیل به رشد اقتصادی، توسعه پایدار و ارتقای سطح رفاه جامعه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی و کنترل عوامل خطر در محیط کار/ اهمیت سلامت شاغلین

ضرورت شناسایی و کنترل عوامل خطر در محیط کار/ اهمیت سلامت شاغلین