مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:222022-04-27سياسي

250 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه امسال کاداستر می گیرند


دادستان کرمانشاه، از اعاده 765 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی کرمانشاه طی 2 سال اخیر خبر داد و گفت: امسال 250 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان سند کاداستری می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در نشست شورای حفاظت از اراضی و حفظ حقوق بیت المال، با بیان اینکه طی دوسال اخیر 16 جلسه این شورا تشکیل شده، اظهار کرد: در این نشست ها به منظور پیشگیری از تخریب، تجاوز و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، تمامی دستگاه های متولی موظف شده اند که با پشتیبانی دستگاه قضایی در زمینه حفاظت از این منابع اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری این نشست ها باعث شده تا باهمکاری دستگاه های متولی طی این مدت در بحث حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی اقدامات ارزشمندی در استان صورت گیرد.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا، در حوزه مقابله با تغییر کاربری اراضی و باغ ها ضمن شناسایی و تشکیل پرونده کیفری برای افرادی که در زمینه زمین خواری اشتهار دارند، در طی دو سال گذشته تعداد یک هزار و 20 مورد دستور موقت اجرا شده و بر این اساس 233 هکتار از اراضی زراعی رفع تصرف شده است.

کرمی افزود: این در حالی است که در 10 سال قبل تر و از آغاز سال 1389 تا پایان سال 1398 این تعداد 625 مورد و اراضی اعاده شده به میزان 164.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه امسال کاداستر می گیرند

250 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کرمانشاه امسال کاداستر می گیرند