مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 18:122022-04-26سياسي

هدایت افکار عمومی به سمت واقع بینی از وظایف روحانیون است


هدایت و راهنمایی جامعه و راهنمایی افکار عمومی به سمت واقع گرایی و واقع بینی بسیار با اهمیت و از وظایف روحانیان به عنوان پیشقراولان صدق و درستی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان عصر امروز در نشست با روحانیون سقز با اشاره به رسالت خطیر روحانیون در راستای روشنگری در جامعه، افزود: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، هدایت و راهنمایی جامعه و راهنمایی افکار عمومی به سمت واقع گرایی و واقع بینی بسیار با اهمیت و از وظایف روحانیان به عنوان پیشقراولان صدق و درستی است.

فرماندار ویژه شهرستان اظهار داشت: از تمام روحانیون درخواست می کنم که برای تصمیم گیری و تصمیم سازی برای آینده شهرستان، راهنمای کنند و به من مشورت دهند.

توان همچین با اشاره به درخواست روحانیون مبنی بر اتمام ساختمان مدرسه علوم دینی عنوان کرد: در صورتی که سازمان مدیریت، مرکز بزرگ اسلامی را به عنوان دستگاه اجرایی، قبول کند، اعتبارات برای تکمیل این طرح در دو سال در نظرگرفته خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: برای رفع مشکل تعاونی مسکن روحانیون، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

ماموستا محمود ابن الخیاط، امام جمعه موقت سقز هم با اشاره به جهاد تبیین و بیان اینکه، روحانیون، مجاهدان واقعی عرصه روشنگری، تعلیم و رهبری جامعه هستند، خواستار در نظرگرفته شدن،  اعتبارات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت افکار عمومی به سمت واقع بینی از وظایف روحانیون است

هدایت افکار عمومی به سمت واقع بینی از وظایف روحانیون است