مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-04-26پزشكي

افزایش تعرفه های پزشکی واقعی نیست/ نظام ارجاع به درستی اجرا شود


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه افزایش تعرفه های پزشکی واقعی نیست گفت: نگران این مسئله هستیم چراکه ممکن است خدمات باکیفیت به بیماران ارائه نشود و باردیگر زیرمیزی باب شود.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افزایش 24 درصدی تعرفه های پزشکی در کشور اظهار کرد: این افزایش تعرفه واقعی نیست چون طبق پیش بینی که نسبت به اتفاقات سال گذشته در مورد افزایش تجهیزات و وسایل داشتیم، صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: خدمات سلامت تنها ویزیت نیست بلکه یک بسته است که شامل همه وسایل و ابزارهایی مورد استفاده پزشکان می شود و قیمت آنها بیش از تورم و هم پای تورم در بهترین حالت پیش رفته در حالی که به ویزیت پزشکان عدد چندانی اضافه نشده است.

رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه یارانه سلامت از جیب جامعه پزشکی پرداخت می شود در حالی که تعرفه ویزیت پزشکان بالا نیست و این عدد مورد نظر ما نبوده و با آن موافق نیستیم خاطرنشان کرد: اگر تعرفه  پزشکی واقعی نباشد و خدمات این قشر منطقی نباشد نگرانیم که تعرفه های غیرقانونی و غیرعرفی باب شود و یا اصطلاح زیرمیزی دوباره رونق گیرد.

وی با تاکید به اینکه در این وضعیت ممکن است برخی از خدمات نیز ارائه نشود و یا باکیفیت نباشد گفت: وقتی در عمل جراحی مثلا کاتاراکت در بخش خصوصی یک میلیون و 500 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه های پزشکی واقعی نیست/ نظام ارجاع به درستی اجرا شود

افزایش تعرفه های پزشکی واقعی نیست/ نظام ارجاع به درستی اجرا شود