مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-26حوادث

اظهارات متناقض مسؤولان میراث فرهنگی در مورد تخریب پل تاریخی!


عبور یک دستگاه بیل مکانیکی 25 تنی از روی از روی پل تاریخی سردار زنجان باعث شد تا مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهارات متناقضی در مورد آسیب وارد شده به این بنای تاریخی داشته باشند که جای تعجب و تاسف دارد.

- امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان پس از این حادثه در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پل تاریخی سردار یکی از پل های تاریخی که روی زنجانرود محلل تردد باغداران است به همین خاطر قابل مسدود شدن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به اینکه تردد به صورت عادی از این پل انجام می شود، اما روز گذشته تخلف آشکار پیمانکار یکی از شرکت های خدمات رسان انجام شد، گفت: در این تخلف آشکار پیمانکار اقدام به عبور خودروی بیل مکانیکی از روی پل سردار بدون هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرده، یعنی به جای دور زدن از روی پل رد شده است.

وی با اشاره به اینکه این پیمانکار هنگام عبور موجب وارد آمدن خسارت به جان پناه ها شده است، اضافه کرد: اقدامات مرمتی در این زمینه انجام می شود اما آنچه مسلم است، تخلف رخ داده و شرکت پیمانکاری و شرکت کارفرما باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات متناقض مسؤولان میراث فرهنگی در مورد تخریب پل تاریخی!

اظهارات متناقض مسؤولان میراث فرهنگی در مورد تخریب پل تاریخی!