مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-04-26اقتصادي

113 تشکل کارگری در کردستان فعالیت دارند/فعالیت 1925 تعاونی در کردستان


مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر 113 تشکل کارگری و 50 تشکل کارفرمایی در سطح استان فعالیت دارند.

- ، فرزاد پیشکاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم به واسطه مشکلات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان با تنگناهایی مواجه هستند اما اصحاب رسانه با امیدبخشی در جامعه زمینه ساز کاهش این آلام اجتماعی شده اند.

وی افزود: جامعه کارگری استان کردستان نیز قدردان روشنگری ها و خدمات فعالان رسانه ای استان هستند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: پنجم تا دوازدهم اردیبهشت به عنوان هفته گرامیداشت خدمات کارگران نامگذاری شده است و در این هفته خدمات و تلاش های جامعه کارگری در مسیر توسعه و سازندگی کشورمان به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.

پیشکاری افزود: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و اکنون در دوران مقابله با هجمه ها و تحریم های اقتصادی دشمنان به نقش آفرینی پرداخته اند.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته کارگر در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تجلیل از خانواده های شهدای کارگر، سرکشی از کارگران از کارافتاده، افتتاح مراکز بهداشت خانه های کارگر، دیدار با نخبگان و شرکت های دانش بنیان، معرفی زنان سرپرست خانوار فعال در حوزه کارگری، مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 تشکل کارگری در کردستان فعالیت دارند/فعالیت 1925 تعاونی در کردستان

113 تشکل کارگری در کردستان فعالیت دارند/فعالیت 1925 تعاونی در کردستان