مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-04-26سياسي

فرصت طلبی به جای نقد عالمانه


مع الاسف باید اذعان داشت که همه جریانات و گرو ه های مدعی در امر مدیریت کشور در سوق دادن فضای مشارکت و تعاملات سلایق مختلف به سوی سیاست ورزی معیوب، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس _ عباس سلیمی نمین: سهل طلبی در عرصه رقابت های سیاسی پدیده دیرپا و نامطلوبی است که تبعات آن به سیاست ورزی ختم نمی شود، بلکه آثار مخرب اجتماعی مترتب بر آن بسیار وسیع است.

مع الاسف باید اذعان داشت که همه جریانات و گرو ه های مدعی در امر مدیریت کشور در سوق دادن فضای مشارکت و تعاملات  سلایق مختلف به سوی سیاست ورزی معیوب، کم و بیش نقش داشته اند.

وقتی فرصت طلبی با تحریک احساسات عامه جای نقد عالمانه عملکردها از یک سو، و ارائه طریق برای حل مسائل از دیگر سو را بگیرد، حاصلی جز تقویت عوام گرایی در پی نخواهد داشت؛ البته بر انگیختن احساسات با روش های سهل طلبانه  موج اجتماعی ایجاد می کند، اما دوام و قوام ندارد.

  نگاهی گذرا به موضوعاتی که در چند سال گذشته دستمایه رقابتی غیر سازنده بوده است به خوبی روشن می سازد که پیدایش موج اجتماعی جدید، موج قبلی را کاملاً محو می کند و رشدی را رقم نمی زند، یعنی موجب انباشت تجربیات و محفوظات ذهنی نمی شود.

نباید فراموش کرد که جریان عوام گرا حافظه تند کوتاه مدت دارد، و با بروز یک مستمسک تبلیغاتی برای تخریب رقیب، مستمسک قدیم را به کلی به فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلبی به جای نقد عالمانه

فرصت طلبی به جای نقد عالمانه