مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-04-26اقتصادي

عمل به وعده وام 200میلیونی بدون ضامن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 27دی ماه سال گذشته بود که سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری، در دیدار با مدیران عامل بانک ها اعلام کرد: بانک ها با همکاری بانک مرکزی، - دولت سیزدهم به وعده خود برای گسترش سطح دسترسی مردم به تسهیلات خرد عمل کرد، بانک مرکزی هم پیشگام شده تا همه بانک ها یک روش شفاف و بدون اعمال سلیقه در پرداخت تسهیلات را در پیش بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 27دی ماه سال گذشته بود که سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری، در دیدار با مدیران عامل بانک ها اعلام کرد: بانک ها با همکاری بانک مرکزی، کارگروهی برای شناسایی و رفع مشکلات درونی نظام بانکی تشکیل دهند تا با بازنگری مقررات بانکی به رفع تعارض ها، ایجاد شفافیت و تسهیل مسیر فعالیت های بانکی در زمینه ارتباط مردم و تولیدکنندگان با بانک ها اقدام کنند.

رییس جمهوری به صراحت از بانک ها خواسته بود در پرداخت تسهیلات خرد به مردم اعتبارسنجی جایگزین اخذ وثیقه شود؛ بانک ها به مردم تسهیلات بدهند نه تضییقات.

ازجمله اینکه مقررات بانک ها در اعطای تسهیلات به مردم باید سهل و آسان و در اعطای تسهیلات به افراد بدحساب سخت گیرانه باشد.

حالا بانک مرکزی پرداخت وام 200میلیون تومانی به ایرانیان بدون ضامن و تنها براساس اعتبارسنجی مشتریان را به شبکه بانکی ابلاغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به وعده وام 200میلیونی بدون ضامن

عمل به وعده وام 200میلیونی بدون ضامن