مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 06:172022-04-26فرهنگي

جزییاتی از یک سریال با هشت کارگردان/ برای فرزندآوری نسخه نپیچیدیم


محمدجواد موحد تهیه کننده سریال اپیزودیک «تازه وارد» با اشاره به طرح این قصه درباره فرزندآوری معتقد است که در این باره نسخه ای برای مخاطب پیچیده نشده است.

- محمدجواد موحد تهیه کننده سریال اپیزودیک تازه وارد با اشاره به طرح این قصه درباره فرزندآوری معتقد است که در این باره نسخه ای برای مخاطب پیچیده نشده است.

محمدجواد موحد مدیرعامل باشگاه فیلم سوره که به تازگی سریال اپیزودیک تازه وارد را به کارگردانی هشت کارگردان جوان تهیه کرده است، درباره کار با فیلمسازان مستعد به خبرنگار مهر ، بیان کرد: حمایت، توانمندسازی و رشد فیلمساز از ابتدای تاسیس این مرکز یعنی سال 93 تاکنون جزو اهداف باشگاه فیلم سوره بوده است.

در حقیقت اساس تاسیس این باشگاه صرفاً یک دفتر تولید فیلم نبوده بلکه مساله ما تربیت فیلمساز در حوزه سینما بوده و شعار ما این است که ساختن آدم ها، مهم تر از ساختن فیلم هاست .

کار با جوانان از کتونی زرنگی کلید خورد وی ادامه داد: اما اینکه به این نتیجه رسیدیم که با بچه های جوانی که چند کار کوتاه ساخته اند، سریال تولید کنیم، از زمان ساخت کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی پور آغاز شد.

ما در این سریال با دوستانی که در حوزه فیلمنامه نویسی در باشگاه فیلم سوره کار می کردند و پیش می رفتند، شروع به کار کردیم و اولین خروجی آن یعنی سریال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از یک سریال با هشت کارگردان/ برای فرزندآوری نسخه نپیچیدیم

جزییاتی از یک سریال با هشت کارگردان/ برای فرزندآوری نسخه نپیچیدیم