مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-04-25بين الملل

روسیه 40 دیپلمات آلمانی را اخراج کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که مسکو تصمیم گرفته تا 40 دیپلمات آلمانی را در اقدامی متقابل، - وزارت امور خارجه روسیه خبر داد که با احضار سفیر آلمان در مسکو، به وی اعلام شد که 40 دیپلمات این کشور عنصر نامطلوب شناخته شده و باید خاک روسیه را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که مسکو تصمیم گرفته تا 40 دیپلمات آلمانی را در اقدامی متقابل، عنصر نامطلوب توصیف کند.

وزارت امور خارجه روسیه اشاره کرد که روز دوشنبه سفیر آلمان در روسیه را فراخواهنده تا اعتراض خود به اخراج 40 دیپلمات روس از آلمان را اعلام کند.

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: سفیر آلمان یادداشتی را دریافت کرد که طی آن 40 کارمند هیئت های دیپلماتیک آلمان در روسیه در واکنشی متقارن به تصمیم پیشین دولت آلمان، عنصر نامطلوب در نظر گرفته شده اند .

در ماه آوریل بود که آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان خبر داد که تعداد قابل توجهی از دیپلمات های روس در واکنش به آن چیزی که وی بی رحمی باور نکردنی نیرو های مسلح روسیه در شهر بوچا و سرتاسر اوکراین توصیف کرده، اخراج خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 40 دیپلمات آلمانی را اخراج کرد

روسیه 40 دیپلمات آلمانی را اخراج کرد