مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-04-25سياسي

همایش ملی ایثار، مقاومت و جهاد شهادت برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر عزیز حبیبی در سومین جلسه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل از برگزاری همایش ملی ایثار، - رییس کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل از برگزاری همایش ملی ایثار، مقاومت و جهاد شهادت در دانشگاه محقق اردبیلی در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر عزیز حبیبی در سومین جلسه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل از برگزاری همایش ملی ایثار، مقاومت و جهاد شهادت در دانشگاه محقق اردبیلی در مهرماه سالجاری خبر داد و گفت: این همایش در راستای برنامه های کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل و با مشارکت دانشگاه های استان برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: علاوه بر این همایش، برنامه های مختلفی در دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان برنامه ریزی شده و طبق زمان بندی تا برگزاری اجلاسیه اصلی این کنگره برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رییس همایش ملی ایثار، مقاومت و جهاد شهادت نیز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر این همایش، گفت: مجوز این همایش از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) صادر شده و دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر محمد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی ایثار، مقاومت و جهاد شهادت برگزار می شود

همایش ملی ایثار، مقاومت و جهاد شهادت برگزار می شود