مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-04-25فرهنگي

روایت یک نویسنده از قلب ناقص پسرش و آزمایش سخت الهی+ فیلم


مهناز فتاحی، نویسنده کتاب «قلب کوچک سپهر» که در برنامه «دعوت» شبکه یک حاضر شده بود، می گوید: با نوشتن این کتاب تصمیم گرفتم تجربه ام را در اختیار مادرانی قرار دهم که در شرایط من هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهناز فتاحی، بانوی نویسنده کرمانشاهی که شنبه 3 اردیبشهت مهمان ویژه برنامه دعوت در شبکه اول سیما بود، مادری است که از آزمایش سخت الهی سربلند بیرون آمده است.

وی در این برنامه از کتاب قلب کوچک سپهر که مبتنی بر تجربه واقعی خودش بوده می گوید و اینکه پسرش سپهر که حالا بزرگ شده و به زندگی طبیعی خود ادامه می دهد، ثمره سال ها صبوری مادرانه اوست.

  کتاب قلب کوچک سپهر که حدود یک دهه از چاپ اول آن توسط انتشارات سوره مهر می گذرد، روایت واقعی از زندگی مهناز فتاحی (نویسنده کتاب) و پسرش سپهر است که با قلب ناقص به دنیا آمده و هیچ کس جز مادر امیدی به زنده بودنش نداشته.

حضور نویسنده کتاب  قلب کوچک سپهر در این برنامه بهانه ای شد تا با وی به گفت و گو نشسته و از تجربه نگارش این اثر بپرسیم.

فتاحی در گفت و گو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با بیان اینکه حق مطلب درباره این کتاب ادا نشده و تنها یک نوبت توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده گفت: همواره خواسته ام پویشی راه اندازی کنم تا بتوانم این کتاب را برای امیدبخشی به دست مادرانی برسانم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک نویسنده از قلب ناقص پسرش و آزمایش سخت الهی+ فیلم

روایت یک نویسنده از قلب ناقص پسرش و آزمایش سخت الهی+ فیلم