مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-25اجتماعي

افتتاح خانه های فرهنگ کار و بهداشت کارگری طی هفته جاری در کرمان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در هفته جاری خانه فرهنگ کار و خانه بهداشت کارگری در کرمان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی مصباح ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار داشت: برای اشتغال، زیست بوم تعریف شده که طبق این زیست بوم ظرفیت های موجود هر استان شناسایی و بر اساس آن نسخه اشتغال هر منطقه نوشته خواهد شد و موانع کسب و کار توسط کارشناسان شناسایی و همچنین 400 هزار کارآفرین در سطح کشور شناسنامه دار شده اند.

 مصباح در زمینه نارضایتی و تجمع کارگران در سطح استان بیان داشت: در اداره کل برای مسائل و  مشکلات کارگری کارگروهی در این  زمینه تشکیل شده تا قبل از اعتراض کارگران مشکلات آنها را رفع کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تشکلات کارگری پل ارتباطی بین کارگر و دستگاه های حاکمیتی است، افزود: در سطح استان طرح طبقه بندی مشاغل در راستای عدالت کارگری و پرداخت حقوق عادلانه در حال اجراست.

وی عنوان کرد: در سال گذشته تعهد اشتغال استان کرمان  41 هزار و 557 نفر بود که 50 هزار و 920 نفر شغل ایجاد شد.

مصباح  ابراز داشت: سال گذشته 43 میلیارد تومان تسهیلات روستایی در استان پرداخت و زمینه اشتغال 473 نفر فراهم شد و استان کرمان همه سهمیه تسهیلات این بخش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه های فرهنگ کار و بهداشت کارگری طی هفته جاری در کرمان

افتتاح خانه های فرهنگ کار و بهداشت کارگری طی هفته جاری در کرمان