مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-04-25سياسي

نباید در فضای مجازی در زمین دشمن بازی کنیم


همگان از فعالان سیاسی و ارباب جراید همه جناح ها و توده مردم باید هوشیار باشند که متاثر از فضای رسانه ای دشمنان، در زمین بدخواهان ملت ایران بازی نکنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حضور جوانان گام دوم انقلاب در جهاد تبیین، مستلزم شناخت تهدیدات، نقاط آسیب پذیر، تجزیه و تحلیل  شبهات، تقویت  پایه های فکری و افزایش بصیرت است.

از منظر بررسی های استراتژیک، شناخت تهدیدات و نقاط آسیب پذیری نظام های سیاسی ضرورتی اجتناب ناپذیر و دارای اهمیت اساسی است.

بر همین اساس در گفت وگویی با صادق سلیمی بنی، استاد دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی به بررسی وضعیت سنجی و موقعیت شناسی نظام جمهوری اسلامی برای مدیریت فرصت ها پرداختیم.

سلیمی بنی تاکید کرد: در بهترین شرایط هستیم اگر همدلی داشته باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

همه ارکان کشور برای یک جهش انقلابی آماده است، بنابراین، شکی نیست که دلیل افزایش هجمه های رسانه ای و مجازی وا دادگان داخلی، اپوزسیون خارج  نشین و امپراتوری رسانه ای دشمنان خارجی، ناشی از مشاهده چشم اندازی است که  در سایه تحولات اخیر، کشور را به قله های پیشرفت و عدالت  نزدیک و نزدیک تر می بینند.

عضو انجمن علوم سیاسی ایران گفت: در هیچ مقطعی از انقلاب اسلامی تا این حد از اقتدار و امنیت برخوردار نبوده ایم و تردیدی نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در فضای مجازی در زمین دشمن بازی کنیم

نباید در فضای مجازی در زمین دشمن بازی کنیم