مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 02:272022-04-24اقتصادي

آب پشت سدهای لرستان بدون مجوز شورای حفاظت رهاسازی نشود


معاون عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: به دلیل کاهش 36 درصدی منابع آب در سال جاری، به هیچ عنوان آب پشت سدها بدون مجوز شورای حفاظت از منابع آب استان رهاسازی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند روز یکشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب لرستان با بیان اینکه هماهنگی و همدلی خوبی بین دستگاه های استان در بحث بحران آب وجود دارد، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی علاوه بر نظارت و کنترل جدی تر، در بحث جلوگیری از استفاده غیرمجاز آب آمادگی لازم را طی فصول گرم سال و تنش آبی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: فرمانداران در شهرستان ها با تشکیل جلسه حفاظت منابع آب به صورت هفتگی گزارش نتیجه آن را به دبیرخانه استانی ارائه دهند تا پس از بررسی اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: همچنین چاه های غیرمجاز با هماهنگی دستگاه قضا پلمب شده تا کمتر با مشکلات آب شرب و کشاورزی در فصول گرم سال مواجه شویم.

دالوند، تشکیل گشت مشترک جلوگیری از برداشت غیرمجاز آب را در شهرهای استان ضروری دانست و گفت: این گشت های مشترک با تهیه برنامه زمان بندی مشخص و مدیریت فرمانداران اقدام کنند.

وی عنوان کرد: به دلیل کاهش 36 درصدی منابع آب در سال جاری به هیچ عنوان آب پشت سدها بدون مجوز این شورا رهاسازی نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پشت سدهای لرستان بدون مجوز شورای حفاظت رهاسازی نشود

آب پشت سدهای لرستان بدون مجوز شورای حفاظت رهاسازی نشود