مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 00:122022-04-24ورزشي

افشای مبلغ پاداش اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال/ 4 میلیارد برای 1+7 عضو


هفت عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به همراه دبیرکل این فدراسیون برای صعود تیم ملی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی که در بحرین برگزار شد، مبلغی بالای 4 میلیارد ریال پاداش دریافت کرده اند.

- پاداش پیروزی ها و صعود تیم ملی در دو مقطع پرداخت شده که مقطع اول مربوط به چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز به میزبانی بحرین بود که تیم ملی با کسب چهار برد مقتدرانه توانست به مرحله نهایی انتخابی صعود کند.

مقطع دوم پرداخت پاداش ها هم به بعد از صعود تیم ملی مربوط می شود.

مقطع دوم در شرایطی پرداخت شد که شهاب الدین عزیزی خادم با تصمیم و رای اعضای هیات رییسه از مسئولیت خود موقتا عزل شده بود و پاداش صعود تنها به اعضای کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان تیم ملی پرداخت شده است.

اولین جرقه افشای پاداش های دریافتی به شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال مربوط می شد که مخالفان او و آنهایی که زمینه برکناری موقتش را فراهم کرده بودند، میزان پاداش دریافتی او را در اختیار رسانه ها قرار دادند که طی آن رییس معزول 306 میلیون تومان دریافت کرده بود.

دومین نفری که میزان پاداش او در مدت حضورش افشا شد، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بود که عنوان شد مبلغی حدود 915 میلیون تومان دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای مبلغ پاداش اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال/ 4 میلیارد برای 1+7 عضو

افشای مبلغ پاداش اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال/ 4 میلیارد برای 1+7 عضو