مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-04-24سياسي

همایش ملی ایثار و جهاد و شهادت در اردبیل


در راستای برنامه های گرامیداشت کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل، همایش ملی ایثار، جهاد و شهادت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

- خبرنگار مهر ، عزیز حبیبی عصر یکشنبه در جلسه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل اظهار کرد: این همایش با مشارکت دانشگاه های استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این همایش، برنامه های مختلفی در دانشگاه ها، جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان برنامه ریزی شده و طبق زمانبندی تا برگزاری اجلاسیه اصلی، این کنگره برگزار خواهد شد.

رییس کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی سه هزار و 400 شهید استان اردبیل گفت: در راستای برگزاری یادواره های شهدای استان اردبیل کنگره سرداران و 3 هزار و 400 شهید بعد از 6 سال برنامه ریزی در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

رییس همایش ملی ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت نیز در این جلسه افزود: مجوز این همایش از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) صادر شده و عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی و محمد نریمانی رییس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی به ترتیب به عنوان دبیران علمی و اجرایی این همایش انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی ایثار و جهاد و شهادت در اردبیل

همایش ملی ایثار و جهاد و شهادت در اردبیل