مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-04-24اقتصادي

نرخ مشارکت اقتصادی در تنکابن 40 درصد است


استاندار مازندران نرخ مشارکت اقتصادی را درتنکابن 40 درصد و نرخ اشتغال روستاییان را 80 درصد اعلام کرد.

- ، سید محمود حسینی پور عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه ی فرماندار ویژه تنکابن با تاکید براینکه شیوه مدیریتی سنتی باید در شهرستان تغییر کند، اظهار داشت: تنها راهکار برون رفت از عقب ماندگی فعلی، گذر از مدیریت سنتی و رسیدن به مدیریت دانش بنیان با استفاده از ظرفیت های علمی جوانان است.

وی با برشمردن ویژگی های طبیعی و انسانی شهرستان تنکابن در بخش های مختلف افزود: تقدیم 570 شهید، هزار و 407 جانباز و دهها هزار رزمنده بیانگر وفاداری و دلبستگی مردم این منطقه این نظام و انقلاب اسلامی است.

استاندار مازندران نرخ مشارکت اقتصادی شهرستان تنکابن را 40 درصد و نرخ اشتغال روستاییان در این شهرستان را 80 درصد عنوان کرد و گفت: علیرغم تمامی تلاش های انجام شده، نیازمند مدیریت جهادگونه هستیم تا از عقب ماندگی های موجود رهایی یابیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به جمعیت 49 درصدی روستایی و 50 درصدی بانوان، ان را از دیگر بخش هایی دانست که بایستی از ظرفیت آنان، با برنامه ریزی مناسب توسط فرماندار جدید، بهره گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه 345 مرکز گردشگری در تنکابن وجود دارد، افزود؛ این آمار بیانگر ان است که این شهرستان می تواند مقصد گردشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مشارکت اقتصادی در تنکابن 40 درصد است

نرخ مشارکت اقتصادی در تنکابن 40 درصد است