مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 15:422022-04-24سياسي

کیفیت و صحت مطالعات پروژه های شهری همدان ارتقا یابد


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان خواستار توجه بیشتر بر کیفیت و صحت مطالعات پروژه ها از این به بعد شد و گفت: پروژه های طرح و ساخت، - ، مهدی حیدری یکشنبه در جلسه کمیسیون فنی عمرانی با موضوع بررسی استراتژی ترمیمی عرشه سطح 3 پروژه تقاطع شهید همدانی با حضور مشاوران پیمانکار و مسئولان شهرداری، اظهار کرد: بنابر درخواست برخی شهروندان و نیز تعدادی از نخبگان دانشگاهی برآن شدیم که طرح و استراتژی ترمیمی حادثه عرشه سطح 3 پروژه شهید همدانی را مورد مطالعه و مرور قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در برخی از پروژه ها و سازه های پیش تنیده در کشور چنین اتفاقاتی رخ می دهد، گفت: مهم، مدیریت این اتفاقات پس از رخ دادن است که در پروژه شهید همدانی نیز این امر محقق شد.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: فرآیند کار کاملاً علمی و منطبق بر اصول قانونی بوده و پیشنهاد می کنم که یک سیستم پایش 3 یا 5 ساله مبتنی بر ابزار دقیق سنجش تغییر شکل ها به منظور رصد مستمر پل در این نقطه مستقر شود.

حیدری، خواستار توجه بیشتر به کیفیت و صحت مطالعات پروژه ها از این به بعد شد و افزود: به دنبال منفک کردن مطالعات از شرکت سازنده و بهره گیری از مشاور چهارم در پروژه ها هستیم که تاحدودی نیز محقق شده و این مهم در تقاطع بهشت (بابک) تحقق یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت و صحت مطالعات پروژه های شهری همدان ارتقا یابد

کیفیت و صحت مطالعات پروژه های شهری همدان ارتقا یابد