مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-24سياسي

تفکیک زباله های شهری موجب ایجاد درآمد ثابت شهری می شود


شهردار تهران در خصوص برنامه شهرداری تهران درباره ساماندهی زباله ها توضیحاتی داد.

- ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه شصتمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران درباره تفاهم نامه های شهرداری تهران گفت: جهت ایجاد رفاه برای شهروندان باید مدیریت مشارکتی داشته باشیم و این مشارکت در دو جهت در سطح شهرداری دنبال می شود.

وی با اشاره به این مشارکت ها اظهار کرد: یکی از این سطوح همکاری با دستگاه ها و نهادهای انقلابی و دیگری مشارکت با مردم است .

زاکانی گفت: به دنبال این هستیم تا از طریق مشارکت با مردم و میدان دادن به آنها در عرصه های مختلف، بار را از دوش شهر برداریم تفاهم نامه با وزارت راه، نفت و مقدمه تفاهم نامه با وزارت نیرو در این راستا بوده اند.

شهردار تهران درباره تفاهم نامه با وزارت نفت و خروجی آن گفت: آنچه ما دنبال می کنیم در چارچوب قانون است و اهتمام وزارت نفت و شهرداری اجرای درست تفاهم نامه است و در این راستا تکالیف دو طرف مشخص است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه به تازگی به امضا رسیده است در خصوص تفاهم نامه ای که در دوره های قبل با وزارت نفت به امضا رسیده بوده است گفت: منشأ تفاهم نامه قبلی را نمی دانم اما روی تفاهم نامه ما ماه ها کار شده است و دو طرف با کارگروه های تخصصی این تفاهم نامه را شکل داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک زباله های شهری موجب ایجاد درآمد ثابت شهری می شود

تفکیک زباله های شهری موجب ایجاد درآمد ثابت شهری می شود