مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-24ورزشي

پاکبان پاکدست 22 میلیارد را به صاحبش برگرداند!


جلوتر می روم و حالش را می پرسم با روی گشاده و لبخند بر لب جواب می دهد، دخترم اتفاقی افتاده؟ جواب می دهم، نه خبرنگار هستم، برای موضوع چک خدمتتان رسیده ام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دستانش پینه بسته و خسته از کار روزمره است، مثل همیشه مشغول کارهای روزانه است و هر از گاهی خدا را شکر می گوید، با 18 سال سابقه کار در شهرداری زنجان به عنوان پاکبان کوله باری از تجربیات را در این سال ها دارد.

همانطور که ایستاده جارویش را در کنارش نگه می دارد و یکی از دست هایش را به جارویش می گیرد، ناگهان به نظرم رسید که او جارویش را بسیار دوست دارد چون سال هاست که همراه اوست، صبح زود و نیمه های شب، ظهرهای گرم تابستان و شب های سرد زمستان همیشه همراهش بوده و می داند چقدر برای پاکیزگی این شهر تلاش کرده و زحمت کشیده است.

نگاهم به دستان پینه بسته و ترک خورده اش می افتد، رفتگری کار سختی است ولی او می گوید شغلش را دوست دارد و بهترین لحظه های زندگی وی زمانی است که مشغول کار است.

جلوتر می روم و حالش را می پرسم با روی گشاده و لبخند بر لب جواب می دهد، دخترم اتفاقی افتاده؟ جواب می دهم، نه خبرنگار هستم، برای موضوع چک خدمتتان رسیده ام، این را که می گویم، دستش را به پیشانی اش می کشد و عرقش را با پشت دستش پاک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکبان پاکدست 22 میلیارد را به صاحبش برگرداند!

پاکبان پاکدست 22 میلیارد را به صاحبش برگرداند!