مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-04-24سياسي

حراست از انقلاب مهم ترین ماموریت سپاه است/روند سقوط و اضمحلال رژیم آغاز شده است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی مهم ترین ماموریت سپاه را حفاظت از نظام و ارزش های برخاسته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: پذیرش این مهم برای دشمن بسیار سخت است.

- حجت الاسلام مهدی باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تشریح پایه های شکل گیری سپاه به عنوان یکی از ارکان های نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: بهترین نقطه آغاز برای صحبت در مورد سپاه پایه گذار آن یعنی امام راحل و سپس همراهی مردم این نهاد پر برکت است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لازمه فعالیت در سپاه ایثار، فداکاری و جان گذشتگی است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بهترین نهادهای تاسیس شده بعد از انقلاب است و ممتازترین تعریف از آن همان شجره طیبه است، چرا که به همه لحاظ همین صفات را دارد.

وی حراست از انقلاب را از وظایف سپاه عنوان و تصریح کرد: عملکرد سپاه با جذب نیروهایی مانند حاج قاسم برای تاسیس و تربیت جوانانی مانند شهید حججی بیانگر پیموده شدن درست مسیر طراحی شده برای این نهاد انقلابی است.

باقری با بیان اینکه مهمترین ماموریت سپاه حفاظت از نظام و ارزش های برخاسته از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: پذیرش این مهم برای دشمنان ایران بسیار سخت و گران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از انقلاب مهم ترین ماموریت سپاه است/روند سقوط و اضمحلال رژیم آغاز شده است

حراست از انقلاب مهم ترین ماموریت سپاه است/روند سقوط و اضمحلال رژیم آغاز شده است