مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-04-24اقتصادي

12 میلیارد ریال اعتبار به سرخه اختصاص یافت/ زیرساخت های روستایی در اولویت


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه 12 میلیارد ریال اعتبار به سرخه اختصاص داده شد، گفت: این اعتبارات صرف پروژه های عمرانی روستایی این شهرستان خواهد شد.

- ، با بیان اینکه نواقص و مشکلاتی در پروژه آبرسانی به سرخه وجود داشت که پیگیری هایی در این زمینه صورت گرفته است، تاکید کرد: برای تکمیل ایستگاه های تصفیه و پمپاژ خط انتقال آب به سرخه اقدامات لازم در دست اجرا است تا بتوانیم مشکلات این شهرستان را به خصوص در بخش های روستایی و آب شرب کاهش دهیم.

وی از اخذ مجوز گازرسانی به روستاهای سرخه خبر داد و بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت های خدماتی در روستاها از جمله گاز، راه و اینترنت جز برنامه های استراتژیک در حوزه روستایی شهرستان سرخه است که امیدواریم مسئولان دولتی نیز در این راه اهتمام لازم را داشته باشند.

تداوم برق رسانی روستاها نماینده سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین از برق رسانی به روستای قلعه جهان آباد، خبر داد و بیان کرد: اخذ مجوز احداث مرکز رشد فناوری در سرخه از دیگر اقداماتی است که در این شهرستان صورت می گیرد.

گلرو از اختصاص 12 میلیارد ریال بودجه در اختیار نماینده برای اجرای پروژه های عمرانی روستاهای سرخه، نیز خبر داد و گفت: پیگیری پروژه های در دست اقدام در بخش های عمرانی شهرستان سرخه به خصوص زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیارد ریال اعتبار به سرخه اختصاص یافت/ زیرساخت های روستایی در اولویت

12 میلیارد ریال اعتبار به سرخه اختصاص یافت/ زیرساخت های روستایی در اولویت