مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 04:172022-04-24سياسي

مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین نباید سکوت کرد


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به سکوت رسانه های جهان در قبال مسئله فلسطین، گفت: مسلمانان نباید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین سکوت کنند.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه شنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی ، امام جمعه سابق شهرهای صومعه سرا و کلاچای با اشاره به سخنان امام موسی صدر در خصوص راه های شناخت امیرالمؤمنین (ع)، گفت: امروزه علی (ع) را می توان در رفتار و کردار پیروان حضرت، شناخت.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه پیروان با اخلاق، با ادب، دارای عقلانیت و معنویت، می توانند علی (ع) را معرفی کنند، افزود: کسی که از محرومین دستگیری نکند، اخلاق مدار نباشد و حس مسئولیت پذیری نداشته باشد، نمی تواند خود را پیرو امیرالمومنین (ع) معرفی کند.

اعتراف زبانی به شیعه علی (ع) بودن کافی نیست آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه شیعه علی (ع) شدن، خیلی سخت و دشوار است و ادعا داشتن به تنهایی کافی نیست، تصریح کرد: پیروان علی (ع) را باید در تلاش، کوشش، ورع، سداد و ثابت قدم بودن در مسیر حق، بشناسیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به شناخت بیش از 30 ساله خود نسبت به مرحوم حجت الاسلام صدیقی اشاره کرد و گفت: مردمی بودن، ساده زیست و بی تکلف بودن، دغدغه مردم داشتن، دستگیری کردن و گره گشایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین نباید سکوت کرد

مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین نباید سکوت کرد